Translate

Wednesday 8 January 2014

GALERII FETE

Buna ziua, dragii mei cititori! =) Ceva destul de un timp nu am loc în blozhike ta, e timpul sa, asa cum spun ei, si o onoare sa stiu =) M-am gândit, indiferent de pozitia de a veni cu. Se pare a fi o compilatie de toamna ar fi locul, dar starea de spirit este mai gri si murdar, mai degraba decât stralucitor-colorat în culoarea frunzelor toamna. Toamna acestui an s-au dovedit ceva ciudat - "timp de aur", a zburat de, lasând nici o sansa de a se bucura de culorile toamnei. În general, am lasat acest subiect. Deci, ceea ce este post de azi? M-am uitat recent un video de pe Youtube cu fete sportive Kiev, care la loc de joaca "parcul acvatic" nu lucruri inimaginabile - nu orice om va face acest lucru pe bara sau barele. De fapt, mai târziu am gasit un alt video de la acelasi eveniment, care, întâmplator, este numit Street antrenament, dar cu baietii - ceea ce sunt baieti de acolo, care se trezesc! Daca sunteti prea sunt de la Kiev, iar urmatorul eveniment de acest gen vor dori sa îsi încordeaza muschii.   http://tettie.net/?cat=25&paged=5










       

No comments:

Post a Comment